torsdag den 19. januar 2012

En helt ny stue


I weekenden fik jeg lige et flip, jeg trængte sådan til at se på noget nyt herhjemme. Vi er jo i et nyt år og nye ting skal der til, ihvertfald hjemme hos os. Så jeg måtte på bedste vis overbevise Brian, at det var verdens bedste ide' jeg lige havde fået der. Men jeg måtte godt nok snakke for min " syge moster" for at få ham overtalt. Brian er af den tybe at han overhovedet ikke kan se eller følge mine ideer', han skal se det for sig for at kunne danne sig en mening om tingene. Og så måtte jeg jo vise ham det ved at flytte om på stuen med ham. Så det var med meget rynket pande og ikke så pæne ord der fløj ud af munden på ham..... Og til hvad nytte, for nu er han lige så vild med det som jeg. ( ej, mænd altså.. det kan da ikke være så svært lige at se hvad der forgår oven i knoppen på mig  :) ) Og det er blevet præsic som jeg havde forestillet mig inde i mit hovedet. Og jeg er lykkelig. Vi har stort set byttet om på det hele i vores stue, nogle møbler har måtte lade livet og kommet i vores snart ( alt for proppet skur... sscchhhhh... ) Hvis øjne kunne dræbe var jeg nok langt borte nu, for hvad jeg har sendt Brian ud med på vores "lager" (skur) at vores ting er nok ikke små ting. Okey... Jeg indrømmer det blankt, - Jeg har samlermani  ;D) men hvis jeg finder noget godt brugt på loppemarkederne til ingen penge, så må det med hjem. Og lang de fleste ting kommer dog også frem i lyset før eller siden. Jeg har jo en ide' med mine ting og det er skisme svært, når man ser muligheder i stort set alt.. Hmm... måske det skulle havde været et af mine nytårs forudsæt- at have evnen til at kunne styre sin mani  :) 
Nå, men vi har nu fået en del mere plads og rigtig meget mere lys i vores lille stue og det var det jeg ønskede. 
Hvis I har lyst, kan I se hvordan det stod før jeg fik mit "flip" se HER









































11 kommentarer:

Julie sagde ...

Wauw totalt gennemført stil du har!! Det ser godt ud!

Unknown sagde ...

so lovely!
Tini♥

Indretning og ideer i sommerhusstil sagde ...

Wauuu Tina det er da meget meget bedre siger jeg som har set den gamle indretning :-) Fine billeder ved jo snart når der er stille hos dig så er Tina igang med noget spændende Hi HI.Knus og forsat rigtig dejlig dag Else

Sommerhusstil sagde ...

Hvor er det bare fint :O) Og så mange ting du har :O) Klem Betina

Lulufant sagde ...

Tusinde tak ;D) Julie.. og Lille Ting.
Ha ha.. Else,, der kan du godt have ret.. Ja, det er da lidt bedre ik.. Mere plads ihvertfald.
Tak Betina.. jeg har total luret dig af, du har simpelthen den fedeste stil over alle, ifølge mig ihvertfald. Jeg så at du havde et bord ved vinduet med en lyseblå skammel, og det MÅTTE jeg også bare have. Så jeg håber at det er ok. Jeg trængte sådan til noget lys i vores stue.. Så hvis du kan se at jeg har været meget inde på din blog, så ved du hvorfor, Jeg måtte prøve at vise Brian hvor fedt det kunne se ud :) :)
Mennn.. det er nu ikke kun derfor jeg har været så stille. Mine forælderes hund Candy en beagle har nemlig fået hvalpe natten fra søndag til mandag og der var jeg med til fødslen.. De er bare så nuser.. Dem kommer i til at se løbeene billeder fra.
Knus fra mig

Anne O sagde ...

Hvor er det bare blevet fin - og sikke mange GreenGate ting du har fået samlet dig ;0) Det ser super hyggeligt hjemme hos dig. Knus Anne

Solvejfire sagde ...

Jamen jamen I har da haft travlt, kender godt det med en husbond, der ikke altid forstår, hvor man vil hen og om det virkelig er nødvendig :) nå men de gør det dog, trods lidt modstand :)
Du bor altså også super hyggeligt

Mette, FjellroMantikk ♥ sagde ...

Ah,rein nytelse♥Blir GLAD av å være her inne hos deg:))))

Ønsker deg en god helg!
KLem fra Mette.

spetsar och änglar sagde ...

Vilket härligt hem du har!

Heléne

Anna Scandinavian Cottage sagde ...

Super Hyggeligt!!

bagraga... sagde ...

Przeslicznie!! Cudowne wnetrze, wspaniale kolory. Pozdrawiam serdecznie i po Polsku :) Aga