torsdag den 26. maj 2011

En lille rundtur


Det er efterhånden et stykke tid siden, at jeg har taget billeder af min ynglings tallerkenrække / lidt fra stuen.( Greengate udstillingen, som mine forældre kalder det, når de er på besøg).
Godt så, men jeg er altså bare tosset med Greengate og mine ynglings stel fortjener ikke desto mindre ind den bedste plads, så jeg kan nyde at se på det. Der er jo også kommet mere til, med alle de skønne tilbud, der har været på Greengate rundt omkring, hvilket ikke har gjort min samling mindre.
Så nu er det vist på tide, at tage lidt billeder af mine opstillinger, som jeg har i øjeblikket.














Håber at I har nydt rundturen :)
Hvis I vil se mere så klik Her
Knus Tina


3 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
gpnorman sagde ...

Hejsa
Det er da bare så hyggeligt...
Tak for turen.
Kærlig hilsen
Gitte

Tina sagde ...

Så mye fint du har! Det var en alle tiders rundtur!

Ha en god dag!

Lille Pippi