mandag den 14. marts 2011

Gamle kasser med nyt look

Jeg var lige en tur i vores skur, da jeg faldt over disse kasser. Dem har jeg haft i 7 år men jeg var blevet træt af dem med tiden og så endte de i vores skur. Der har de så ellers ligget i de sidste 5 år, men nu syntes jeg at der skulle ske noget nyt med dem.
Og da jeg er helt vild med Greengate, var valget ik så svært for mig.. Det skulle selvfølgelig være med Greengate's motiv på.
Sådan så de ud da jeg hentede dem ind fra skuret.
Ganske søde ... meennn lidt kedelige.

Sådan ser de ud nu, små forandringer, stor effekt :)


Lidt Greengate er da over låget..

De er også rigtig søde når man bytter om på lågene :D)
Jeg syntes at de blev så fine, at jeg kan være bekendt at have dem stående fremme i stuen nu.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er dine kasse blevet smukke.

Jeg beundre dem og din egne som maler :)

Mange hilsner Lisa

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Unknown sagde ...

tænk at kunne male så fine ting:)

Lisbet / *LLL og Co.* sagde ...

Disse 2 æsker er fantastisk smukke! Flot arbejde!

Maler du blonderne med pensel?

Imponerende! ♥

Smil fra Lisbet