torsdag den 23. juni 2011

Kamerataske i Greengate stof

Det er ikke med min gode vilje, at der har været så stille her på min blog, men uploaderen til billederne har ikke fungeret her, total belastende..... Men nu er den åbenbart fikset igen  :)
Så jeg har syet i de sidste par dage - en ny kamerataske. Den jeg havde var forfærdelig grim, så jeg ville gerne have en' som jeg kunne være bekendt at tage med over alt. Kameratasken er meget rumlig, der er 3 rum, 1 stort til kameraet, og 2 små til eventuelt batterier. Jeg har lavet den med en lang rem, så jeg kan tage den over skulderen. Den har drillet lidt, da jeg har syet den med skjulte syninger overalt, også i alle rummene. Jeg bryder mig nemlig ikke om hvis man kan se en stor fed syning indeni. Men nu er den også blevet okey, syntes jeg.

















5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hejsa Tina den er da blevet helt vild sej og en god sammensætning af stoffer FLOT Kram Else

Anette sagde ...

Hej Tina.
Ej, hvor er den blevet fin. Super flot arbejde. Og farverne er jeg jo vilde med :-))
God dag til dig og dine fra mig

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lulufant sagde ...

Tak alle 3 :)
Jeg har også taget tasken i brug med det samme, og den er helt perfekt.
Uppp... ja, jeg har set kataloget, da en af de blogs jeg læser fra tyskland havde lagt det ud for en del dage siden .. Og så troede jeg at alle havde lov til at se det. Jeg har ikke fået nogen dato fra nogen, hvornår den blev udgivet, så gør det jo lidt svært at vide. :/
Så jeg lagde selv kataloget ud i forgårs om aften, som et link... Uppssss... Det var jo ikke så heldigt. Nå, men godt at det er ude nu i friheden :) Kunne nu havde været rart, hvis man havde fået en release dato, så det kunne havde været undgået..
Men det er nogle fine sager i kataloget, så det bliver dejligt nemt at finde juleønskerne i år..
Knus herfra Tina

Villblomsten sagde ...

Nydelig :-)
og inspirerende :-)

jeg begynte på ett tilsvarende prosjekt i fjor , men sluttet ..
kanskje jeg her får nok inspirasjon til å lage min ferdig :-)