mandag den 16. april 2012

Badeværelses nyt

Som I nok snart har erfaret ELSKER jeg at bytte lidt på hjemmet. Jeg var begyndt at blive lidt træt af det Greengate stof, jeg havde taget på mit lille badeværelseskab. For man kunne jo ikke se de fine ting som var bag, så stoffet er taget af og nu kan man så se alle de fine ting bag glasset igen. Jeg har endelig også fået malet min Bloomingville hylde i en sart lysegrøn/blå farve, du kan se hvordan den så ud før HER. Derefter har jeg klippet mit eneste Greengate håndklæde i 4 mindre stykker så jeg kunne bruge det til at tørre hænder i ( ellers ville det aldrig blive brugt og det er da en skam ). Mine Cath Kidston hjemmelavet æg, har også fået en æresplads på hylden og i glasskabet. Syntes det ser så hyggeligt ud, og i dem kan man jo opbevarer alt hvad der er småt, hemligheder  ;D)) eller tørrede blomster så det altid er en sød duft på badeværelset.
Badeforhængene er nye, de er fra Kvickly nedsat til 40 kr. stk. Så det er jo til at overkomme :) De er rigtig fine i hvide med lysegrønne og lyserøde striber på, passer perfekt ind i min sommerhusstil.
Fint og lyst er mit badeværelse ihvertfald blevet og det er bare skønt.
Alt i alt er der ikke sket så meget på badeværelset, kun lidt ombytning og lidt hylder, men forandringen kan dog stadig ses  :)  :) I kan jo se HER hvordan det så ud før og i det indlæg er der yderligere et link så I kan se hvordan det så ud, inden jeg fik sommerhusstil på badeværelset også...
En af dagene viser jeg Jer gangen, den har nemlig også fået en opfriskning  :)
Rigtig god dag til alle Jer derude..





















Her får i lige et hurtig smugkik og overblik over de 3 faser mit badeværelse har været igennem :)

Fase 1 fra 2008
Fase 2 fra 2011
Fase 3 fra 2012 
Og sådan her skal der nok blive ved med at se ud, så længe jeg har sommerhusstilen  :)
Elsker bare denne stil, med de lyse og sarte pasteller. Det giver ihvertfald mit humør et boost :)




9 kommentarer:

Katka sagde ...

Dear Tina,

your bathroom is absolutely lovely and cute. I want to have the same one. :-) Beautiful!!!

Have a nice time!

KAtka

Unknown sagde ...

Very,very nice bathroom!!!I love it!Michaela

Lulufant sagde ...

Thanks Katka :) and Michaela :)
I love my bathroom too, it is now bright and lovely, just the way I like it.

Hugs from Tina

Unknown sagde ...

Åååå så fint badrum du har <3 Kram Fiddeli

Alice Schmidt sagde ...

nydeligt glasskab

Sisse sagde ...

ser meget bedre ud sådan Tina så man kan se tingne inde i skabet det er meget finer sådan. kunne ikke så godt lide det med det Gardin i men det er jo smag og behag

Knus Sisse

Lulufant sagde ...

Tusinde tak Fiddeli og Alice :)
Nej, du har helt ret Sisse,, Engang imellem skal man bare lade tingene stå som de nu en gang er, jeg kunne ik se skoven for bare skysovs ;D))) Jeg er også meget meget tilfreds nu, vild hvor lidt der bare skal til og så få det til at virke :)
Knus Tina

Guldloks moster sagde ...

Sikken fint det er blevet, kan godt forstå du er glad for det.

Knus

Sommerhusstil sagde ...

Hvor ser det bare så sødt ud :O) Skønne farver :O) Klem Betina