onsdag den 16. marts 2011

Amagerhylde

Amagerhylder... hmmm.. Jeg må indrømme, at jeg altid har haft et meget kompliceret forhold til amagerhylder.
Enten har jeg hadet eller elsket dem, på forskellige tider af mit liv.
Men da jeg fik lov at få en stor en, som alligevel skulle smides ud, tænkte jeg må om en ekstra gang og sagde så - Ja tak.
Det er jeg nu glad for at jeg gjorde, for nu har jeg også givet den et look som passer mig bedre.

Den var ik så nuttet her..
Men man siger jo også at man kan vokse sig kønnere med tiden :D))



I må alle ha' en rigtig dejlig onsdag
Knus Tina


4 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lulufant sagde ...

Hej Susi..
Rigtig fin og sjov kommentar du skrev til min mutti, jeg grinede da jeg læste den :D))
Ja, jeg så den hurtig i morges, da jeg lige var inde og kigge på min hotmail, inden jeg skulle til fys, svømning., jeg får nyhedsbrevet fra dem.. Æv altså det var ellers et rigtig fedt showroom de havde, jeg har købt hos dem før, og de var bare så flinke. Og så var det som du siger rigtig tæt på kun 3 min i bil. Så det er jeg lidt ked af af de vælger at lukke..
Men super lækkert som kunde, at der er 40 %.. Hmmm.. men min pengetank er desværre bare meget tom i øjeblikket, så det bliver nok ik til så meget til mig i denne omgang..
Og det kunne være skønt at komme en tur til Hundested ;-D))
Knus Tina

fie & Co sagde ...

Er du da vanvittig hvor flot den blev!! Du har da ikke malet det i hånden har du?
Jeg melder mig straks som følger og putter dig på min blog liste. Ses igen;0)
Knus

Lulufant sagde ...

Hej Sofie
Velkommen til :)
Jo, jeg maler ALT selv med hånden, det gør jeg altid, det er frihåndstegning om du vil kalde det :)
Knus Tina