tirsdag den 15. marts 2011

Ny tavle

Jeg snakkede igår med Susi fra - velkommen hos indretning med farver, hun havde nogle gode ideer til hvad jeg kunne prøve at lave.
Så jeg har taget Susi på ordet og har lavet en tavle i Greengate look..
Tavlen har bare stået ude i skuret i et par år, det var sådan en slags som børn brugte, dem tavle på begge side og en holder til krit.
Men nu har den som sagt fået en ansigts løftning og her er resultatet :)
Sådan så den ud da jeg startede :)

Og det her er så nu..




 Ha en dejlig tirsdag derude ;D)
Knus Tina


11 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lulufant sagde ...

Tusinde tak Susi ;D)
Det må du da meget gerne..
Knus Tina

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lulufant sagde ...

Mange møs herfra :*)
Knus Tina

Anonym sagde ...

Smiler Tina.....Håber også det er ok jeg slår et billede op for du fortjener da bestemt at blive set.Hvor er det bare kanont flot Nu bliver jeg nødtil at høre maler du og sælger dine ting?Skriv evt på min mail byfogt@live.dk Har et stort ønske udtil mit ny indkøbte kolonihavehus Sikke nogen fine æsker også farligt at vise alle os Green gate fans.Så dig på Susi`s blog og flugs hoppede jeg over på din nu også som fast læser og det vil jeg glæde mig meget til.Kram Else

Lulufant sagde ...

Hej Else.
Tusinde tak for den fine kommentar.
Jo, det må du meget gerne gøre :)
Du kan bare skrive til mig på tinakopowskilarsen@hotmail.com
Knus Tina

Anonym sagde ...

Smiler jeg har lige sendt dig en mail søde:-)))og du er nu lagt på under mine greengateblogs øverst for du fortjener med dine evner at blive set.Kram Else

Hjemme hos meg sagde ...

hei!
Fant veien inn til deg via Susi :)
Nydelig blogg du har... og så flink du er til å male!
Kommer tilbake hit ;)

Klem Anette

Velkommen til Himmelfryds blog sagde ...

Hej Tina
Sikken en skøn blog du har og hvor har du bare lavet mange flotte ting, jeg er også vilde med dine malerier og ja jeg kunne også godt tænke at eje dine skønne blomstrede malerier, det vil nemlig passe perfekt ind i mit hjem som også er i Green Gate stilen. Kan du ha en forsat dejlig aften, glæder mig til at følge din blog.
Knus Annette

Unknown sagde ...

Hej Tina
Hvor er det nogle helt fantastiske ting du laver, og dine malede blomster er helt fantastiske. Jeg må give Susi (og hun ved hvad hun taler om) ret, Green Gate ville være heldige at få dig i deres "stald" så jeg håber de får øje på dig. Jeg glæder mig ihvertfald til at se mere.
Knus fra
Betina

Anonym sagde ...

Sikker da nogle lækre ting, du laver. Er helt vild med dine små æg samt dine billeder, det er lige noget for en Green gate fan.
Du her også en fantastisk boligstil, måtte simpelhen vise det til ham herhjemme, se så lækkere ting man kan lave. Har selv garagen fyldt af gør det selv prosjekter.
Hilsen Dittes kreativeverden