fredag den 6. maj 2011

Greengate a la Lulufant :)

Øv nogle møg dage, jeg har haft i de sidste 3 dage. Min bækkenet og ryg, har drevet mig til vanvid og jeg har derfor måtte være senge læggende. Så derfor har der ik' været så meget her på bloggen, i de sidste par dage.
Men nu kan jeg i det mindste bukke og gå lidt igen, så jeg har været igang med symaskinen. Man bliver så rastløs af at lave ingen ting, bare at været total non kreativ.
Så når mine smerter er overkommelige, laver jeg helst noget kreativt. Det løfter humøret gevaldigt :)
Nå, men nok om det....
Jeg havde nogle ekstra Greengate viskestykker, som jeg gerne ville lave om til nogle søde puder. Jeg syntes at priserne på de originale Greengate puder er svimmelende dyre, så jeg tænkte, at jeg ville prøve om jeg ikke kunne lave nogle, som var lige så fine.
Her er så mit bud på Greengate puder a la Lulufant :)



Forsat dejlig dag til Jer alle
Knus Tina

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hejsa Tina...Nej hvor er de fine.
Ja jeg har selv ligget fra i mandags med mit dumme bækken og min ryg.Nu kan jeg da flytte benene lidt:-) Så kender det alt for godt det er bare så træls og man kan intet gøre.Dejlig du er ovenpå igen.Kram og rigtig god weekend herfra

MallaKla´ra sagde ...

Hei!
Å for noen flotte puter. "Me like" :D.
Selger du? Sjønn blogg du har.
God helg!
Signe

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.