mandag den 21. maj 2012

Forvandlet trækasse

Denne søde trækasse fandt jeg på loppen igår til en 10'er. Med det samme viste jeg, hvordan trækassen skulle se ud og hjem fra loppen skulle den.
Jeg gik straks igang med at male kassen lyseblå og male Greengate blomster motiv på. Nu er den den færdig og jeg syntes lige at I skal se det fine resultat.
Nederst i bunken af billederne kan I se hvordan den så ud før..

Min forvandlet trækasse















Kurven som den så ud da jeg købte den  :)

Efter en kærlig hånd fra mig




23 kommentarer:

Camillaeli sagde ...

Hold da op hvor er den fin!!

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Wauhh... hvor er den flot, sådan en kunne jeg godt ønske mig.
Det jo mit yngling mønster.

Hvis du en dag ikke lige ved hvor den skal stå, så bare skriv:-))

Jeg må se at øve mig i at male på ting, det er altså ikke min stærke side.

Ha´en dejlig dag

Knus Susi

Maj-Britt Johansen sagde ...

hold nu op ...... du er da super skrap til det der maling ,den er da bare så sød ,du er simpelthen bare så dygtig Tina, bare det car mig men jeg har ingen tålmodighed med hensyn til håndarbejde i alle henseender knus Maj-Britt

Maj-Britt Johansen sagde ...

PS glemte lige at bemærke din fine blog ,hvor er den blevet flot,meget fin baggrund -I LIKE- knus Maj-Britt

Loppe sagde ...

Ja som de andre siger jeg : Hold da op hvor er du ferm til den slags !!

Jeg beundrer din præcision...

... godt set ... godt udført !

Moster-Mette sagde ...

Du er da bare en knag til dette, hold op hvor er den flot.

Lulufant sagde ...

Tak Camillaeli :) Jeg er også glad for den, nu må jeg bare finde ud af hvad der lige skal puttes i kassen ;)

Tak Susi :) Hyggeligt at se dig herinde igen :)Det er bestemt også 1 af mine ynglings møsnter, jeg syntes at det design er så frisk og luftig. Et mønster man bestemt ikke bliver træt af.. Du må igang med en pensel, ved med sikkerhed at du kan finde ud af det;)

Tusinde tak Maj-Britt:) Ja,, man skal nok have en del tålmodighed og en rolig hånd for at male. Men dette mønster var nu slet ikke så svært for mig, da der ikke er så mange blomster på det design. Men hvis du havde tiden og prøvede dig frem er jeg sikker på at du kan male lidt. Du skal bare tror lidt på det at du kan. ;)
Og tak igen Maj-Britt... Ja, jeg har et eller andet med harlekin tern, det mønster har altid fascineret mig på den ene eller anden måde.... Og så trængte jeg også til lidt nyt at kigge på herinde.. ;D))

Tak Loppe & Moster-Mette :) Det var sødt sagt af Jer begge :)Sjovt, man bruger ikke så tit ordet ferm og knag mere, så det er helt hygtsomt når det dukker op i ny og næ.. Jeg hører det ihvertfald ikke så tit på de her bredde grader ;D))) De ord burde bruges noget mere..

I må alle have en rigtig dejlig og VARM.. Jubiii... mandag

Knus Tina

Sisse sagde ...

Hvor er den bare blevet flot Tina
så du havde bagtanker med den igår da du købte den, Så den malede de så lige igår også

Knus Sisse

Lulufant sagde ...

Tak Sisse :) ahhh... bagtanke ved jeg nu ikke .. Men jeg havde bestemt en ide da jeg så den igår sammen med dig.. ;) Ja, jeg lå lige en lille times tid og kogte ud på sofaen, kunne dårligt gå på mine fødder da vi kom hjem fra loppen.. De brændte som syv søren og SÅ tog jeg så fat i penslen.. Måtte jo lige se at få malet i en fart imens der stadig var lyst udenfor. Det tog ik mere end 1 ½ time at blive færdig.. Så dejligt hurtigt med også kun ved fligtig hjælp fra min hårtørrer..
Har du prøvet den lille frække lyserøde ladyshaver??? Virkede den fint??? Er lidt spændt på at høre om det..
Legede du så også sofadyr som jeg da du kom hjem... Muhhaaaa.... Vi 2 må mande os lidt op Sisse hvis vi skal nå alle de dejlige loppemarkeder..

Knus Tina .. ser frem til søndag igen ;)

Anne O sagde ...

Waow hvor er den bare blevet flot, du er bare for sej til det der med at male, det kunne jeg godt lære lidt af. Jeg er også vild med den hvide du har kort i som står i baggrunden. Knus Anne

Lulufant sagde ...

Tak Anne :)Du skal da bare gå igang, har du malet før?? For så er det jo som en leg at begynde igen. Den hvide kortholder var jeg så heldig at finde på et loppemarkedet i Rødovre sidste år, måtte slippe 75 kr. for den, men jeg er også rigtig glad for den, man kan nemlig hurtigt skifte "pyntet" ud og så har man et andet look, lige noget for mig som elsker at bytte lidt rundt.

Ha' en dejlig solskins aften Anne
Det er bare været sådan et fantastisk vejr vi har haft idag, så man kan kun blive glad og fornøjet.
Knus Tina
Knus Tina

Solvejfire sagde ...

Hold da op en forvandling, den er bare blevet sød, bliver helt misundelig (selv om det ikke er en pæn ting).
Måske man en dag skulle prøve at gøre dig kunsten efter.
God aften Jeanett

angie sagde ...

woooooooow!!!!! sie sind eine künstlerin!!! die kiste sieht toll aus!!! alles liebe, angie

Tina sagde ...

Hej navnesøster,

ej hvor er den da bare flot, du er godt nok dygtig. Tænkte lige at det var en servietdecupage... Hold da op!

Må altså snart på sådan et loppemarked, har aldrig prøvet det. Men det lyder spændende!

Knus Tina

Lulufant sagde ...

Tak Jeannet :). Ja,jeg syntes også at den blev så meget anderledes min trækurv/kasse, derfra også navnet på blog indlægget. Det er lige derfor jeg syntes er så fedt ved at finde ting og sætte dem istand. man kan finde noget ragelse og så kan det bliver til noget helt andet.

Tusinde tak Angie :) Wauuu.. flotte ord at kalde mig en kunstner.

Hej navnsøster selv Tina ;D)))
Nej, det er ikke decoupage men frihånds maling. Ejjj... hvis du aldrig har gået på loppemarkeder så går du glip at rigtig MEGET!!!! Det er en guldgruppe, hvis man ved hvad man går efter. Jeg har ALTID gået på loppemarkeder, blev nærmest opvokset med det. Hele mit hjem er stort set fra loppemarkeder, møbler, nips ja.. you name it!! Du må se at komme afsted Tina. Når du først har fundet dit første kup, er der ingen vej tilbage så pas på du bliver bidt af det. :) Men en helt ny verden vil til gengæld åbne sig for dig.. Kan højst anbefales!!!

Knus Tina

rosenresli sagde ...

Hello,

I´m from germany and found your wonderful blog via fb. I love all what I see! And now I´m your follower number 150!

Have a nice week,
Tanja

Hulda sagde ...

Nå har jeg storkosa meg på bloggen din! Så utrolig lekker den kassen ble, et flott stykke arbeid du har gjort. Fant bloggen din via fb-siden til GreenGate. :) Linker til deg på bloggrollen din. :)

Lulufant sagde ...

Hej Tanja og Hulda.. Velkommen til min blog, det er altid hyggeligt med en ny blogven..
Knus Tina

Unknown sagde ...

I´m in love! very nice!!
Greets Tini

Anne O sagde ...

Hej igen Tina, nej jeg er ikke den store maler - desværre! Ja, det er helt fantastisk det vejr - man bliver så glad i låget ;0) Det er bare med at nyde det! Knus igen fra Anne

GitteBlinkilde sagde ...

Den er blevet fantastisk flot - du er da super dygtig til at male blomster :-)

Shabby-Roses-Cottage sagde ...

Absolutely beautiful!!!
Well done... Really great work!!!
Many lovely greetings,
Nelly

Lulufant sagde ...

Tusinde tak Gitte Og Nelly :) For de flotte ord.
Håber at I må få en dejlig søndag.
Knus Tina