lørdag den 29. oktober 2011

Mød Nissen Gotfred

Jeg er gået i total nisse-mode og i denne uge har jeg været opslugt af, at lege med Fimo.... Og lave nisser  :)
Denne nisse har været en del undervejs under sin skabelse. Først var nissen en pige, men den var jeg ikke helt tilfreds med. Så den lille pige blev mast til ukendelighed og ud kom en ny ven til familien.
Så det er med stor fornøjelse, at jeg vil præsentere det nyeste skud på stammen Nissen Gotfred. Så det næste projekt må blive, at skabe en sød nissepige til Konrad og Gotfred.

Nissen Gotfred












6 kommentarer:

Shabby-Roses-Cottage sagde ...

So sweet!!!
You have a very nice blog...
Many lovely greetings,
Nell

Lulufant sagde ...

Thank you Nell :) I love your's blog too, you have so many greet things.

Hugs Tina

Indretning og ideer i sommerhusstil sagde ...

Smiler som du dog bare kan forsætte og forsætte Tina han ser fantastisk ud Kram Else

Lulufant sagde ...

Tak Else :) Det er fordi at jeg kører på høj speed batterier :D) Nu har jeg heller ikke mere tilbage af Fimo'en, det sidste brugte jeg igår, da jeg lavede den sidste lille figur,.... Meeennn, den bliver først vist i den kommende uge.
Ha' en dejlig søndag
Knus fra mig

Anne O sagde ...

Hvor er han bare skøn ;0) Du kan bare det der - waowwwwwww. Knus Anne

Maj-Britt Johansen sagde ...

hej Tina
Jeg takker for at du vælger et navn jeg er kommet med :)det er en ære :)
trutteluttelut :)))))
Gotfred er også et super cool navn ,godt valg,og det kan ikke siges ofte nok ,du er simpelt hen for dygtig.knus Maj-Britt