mandag den 30. juli 2012

Når alting bliver lyserødt..

.... Så bliver jeg så glad. Og glad det blev jeg igår, da jeg spottede denne overskønne lyserøde Bosch håndmixer til 55 kr. på loppemarkedet. Jeg måtte bare eje den, hjem kom den da også og så var det bare at krydse fingre for at den virkede....
Og det gjorde den selvfølgelig :)  :)  :) Jeg skilte den helt ad og tog motoren ud og rengjorde håndmixeren både indeni og udenpå. Så nu er den helt pletfri og klar til brug. De små lyserøde kurve fik jeg til blot 2 kr. stk. Jeg syntes at de er så fine, har tænkt mig at bruge dem til lidt godter og søde sager. De lyserøde skumfiduser er fra Bilka, det samme er de små lyserøde karamelkugler med et hint af jordbær ( de smager bare SÅ godt!!! Så det er farligt at begynde at spise dem, for man har svært ved at stoppe igen)) Tror at jeg bliver nød til at gemme dem væk igen med det samme, for ellers er jeg bange for at de er væk inden i aften ;D))
Det her var nu ikke de eneste guldfund som jeg slæbte med mig hjem, jeg fandt også en masse Greengate "guf"... Men det for I først at se senere på ugen.

Jeg kan nu sige med MEGET stor glæde, at jeg nu har nået mit mål i min GIVE-AWAY!!! Nemlig 200 læsere og så før tid ;D) Jeg er bare VILDT stolt over at det lykkes. Tusinde tusinde tak for al Jeres hjælp og lysten til at lege med i min allerførste give-away. For Jer som der ønsker en chance for at være med i dysten om at vinde et af mine Greengate malerier og ikke lige har fået tilmeldt Jer endnu, så er det ikke for sendt!! Der trækkes nemlig først en vinder på onsdag d. 1 August 2012 :))) Jeg glæder mig utrolig meget til at trække en heldig vinder og dermed glæde een, med et af mine malerier. HELD & LYKKE til Jer alle der deltager :)


















7 kommentarer:

Anette sagde ...

Hej Tina.
Wauw hvor er du heldig.
Den er rigtig fed den håndmixer.
Jeg leder med lys og lygte efter en lyserød, men mon ikke jeg finder en en dag.
Og hvor er de små kurve fine.
Jeg har ingen skumfiduser i mine glas pt.
For jeg elsker dem, og æder dem, hvis de er i huset :-))
Kan du ha en dejlig dag.
Knus Anette

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Den er bare super flot, har haft den for nogen år siden og møder den faktisk stadig rundt omkring på loppemarkeder.

De skulle tage og producere den igen i flere pastel farver. det kunne være nice.

Ja! De jordbær kugler kan man nemt blive afhængig af:-)

Krydser så meget fingrer for jeg bliver den heldige, kunne sagtens bruge mange af dine smukke billeder.

Ha´en skøn dag

Knus Susi

Lulufant sagde ...

Hej Anette :)
Du kan være heldig at finde dem brugte på nettet, der har jeg også søgt. Prøv at søge under billeder også gå videre derfra.. Måske er heldet med dig der.. Ja, de smager nemlig total godt,, Skulle bare lige smage 1 da jeg tog billedet med det blev hurtigt til 4 UPSSS!!!! Og så var det lige med at få dem væk i en fart. Og tak i lige måde ;D))

Hej Susi :)
Det er den første jeg har set på nogle loppemarkeder her på sjælland, så jeg blev helt vild i varmen, de er så flotte.. Faktisk lidt sjovt, for der er skruer i den for at samle den og de er til at se.. Så noget gammel må den være.. Den har en hygsom lyd når den tonser rundt, minder mig om sommerhus. Jaaaa... det ville da være så fedt hvis de kunne lave sådan nogen igen i pastelfarver, der er slet ikke nok køkkenredskaber i de kønne lyse farver.. Nååååå va''', så du har også været der med de små jordbær kugler, de smager altså også bare godt.. Ungerne var helt oppe og ringe for at få lov til at smage bare een.. Tak Susi det var sødt sagt af dig med mine billeder..

Ha' en fantastisk dag
Knus Tina

MilleVanille.blogspot.com sagde ...

Hej Tina
Som jeg skrev på facebook så er den fra slut 50'erne min svigermor har en mangen til (hun er 75 år) hun har arvet den fra sin mor. Så ja den er nok 60 år gammel. min svigermor bruger stadig sin og den spinder som en kat....Men flot er den :-)

Alessandra sagde ...

Dear Tina, my favourite colour is pink! I love everything of this post...very very sweet.
Kisses.
Alessandra

Malms Verden sagde ...

Det er godt nok en flot håndmixer - hvor heldig kan du bare være hvad! Tillykke med den.
Hav en dejlig uge.
Kram fra Rita

GitteBlinkilde sagde ...

Det var da noget af et kup - dine små plastik kurve er rigtig søde :)