mandag den 2. juli 2012

Jeg har fået min helt egen bus...

Ja, sørme så om det ikke er rigtigt !!! I lørdags var familien og jeg et smut til Helsingør hvor vi gik en tur i gågaden og fik super lækker stor is. Bagefter gik vi en tur rundt på Kronborg slot, der var bare så flot. En rigtig god tur for hele familien..
Da det var tid til at tage hjem igen, tog vi strandvejen hele vejen hjem. For jeg skulle jo liiiige vise mit ynglingshus og det sted jeg godt kunne tænke mig at arbejde i fremtiden  ;)))
Selvfølgelig Greengate huset, som ligger i de flotteste omgivelser på Strandvejen i Klampenborg. Jeg ville lige vise mine børn det skønne hus HELT tæt på. ( Tænkte at de sikkert var gået hjem for at holde weekend, så vi tog lige et hurtigt smut rundt i indkørslen og så ud igen) .... Men der var en bil der .... UPSsssss!!!!!  :/ så vi ræsede hurtigt ud igen. Så hvis der var nogle i Greengate huset som så en grå bil tonse rundt omkring Jer.. Så var det bare mig og min familie  ;D))))



Da vi kom hjem begyndte Andreas på 5 år at tegne, som han gør rigtig meget, han er vist begyndt at slægte sin mor på. Og så er det vi kommer til  at - Jeg har fået min helt egen bus!!! I form af en skøn tegning.
Ikke mindre ind en vaskeægte lyserød Greengate bus der skulle køre mig hen til Greengate huset når jeg skulle "arbejde" der, ifølge Andreas.
HVOR SØDT ER DET LIGE!!!! Bemærk lige den fine tekst som Andreas har skrevet på bussen - Greengate hus  :)
Så er det man bliver blødt om hjertet, når ens egen søn tænker at man skulle kører med stil :)


Husk lige min GIVE-AWAY hvor du kan vinde 1 af mine malerier med Greengate motiv på. Du kan deltage ved at klikke på linket HER og følge reglerne. Der er allerede 28 som har tilmeldt sig min Give-away, men der kan sagtens komme mange flere med :)


Host!!!
For en god ordens skyld vil jeg lige sige at, for at kunne deltage i min Give-away SKAL man være fast følger af min blog. Der er desværre nogle der har "glemt" reglerne og som har tilmeldt sig min Give-away uden at blive fast følger af min blog med mere. De vil IKKE få nogle lod, da snyd ikke er tilladt i denne konkurrence og det ville være unfair imod dem som godt kan finde ud af det. Så hvis du er een af dem som har "glemt" at følge reglerne, men stadig ønsker at deltage. Så skynd dig at rette op på det og så er du stadig med i Give-awayen  ;D)) 




6 kommentarer:

Christina / KreaVilla sagde ...

Altså jeg kan sagtens være en af de "skyldige" - jeg er i hvert fald i tvivl om jeg er tilmeldt som fast læser, men har bookmark'et din side, så jeg læser den ;-)

Vil du give en guide for dummies til at tilmelde sig som fast læser?

Lulufant sagde ...

Ja, selvfølgelig ;)Christina :D)) Jeg ved nu ikke om det lige var dig men, du får lige en hurtig lektion :))
Det er nu slet ikke så svært, du skal bare rulle ned i højre side på min blog .. På et tidspunkt kommer der en hel masse små billeder af ansigter, det er de mennesker som har tilmeldt sig min blog, er blevet fast læser.
Der står - der er altid plads til en blogven mere..
Du skal bare trykke på - Tilmeld dig dette websted :)
Og så kan du derefter vælge at blive offentlig eller privat læser. That is !! :D)))
Guide for dummies .. den var sku god ;))) Ha ha.. kunne ik lade hver med at grine ;))
Ha' en dejlig dag Christina
Knus Tina Og held og lykke i min Give-away :) Man ved jo aldrig hvem den heldig vinder bliver.. så pøj pøj..

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hvor er han bare dygtigt til at tegne, han har vist slægtet sin mor efter.

Ja! Det hus gad jeg godt at bo i eller det der ligger ved siden af og som desværre skal rives ned.

Skal også en tur langs kysten og slutte af på bakken, når vi kommer hjem på ferie.
Der har jeg ikke været i mange år...

Ha´en skøn aften

Knus Susi

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Hvor er det vel nok et fint hus, eller skulle man måske nærmere sige slot. Der ville jeg nu også gerne bo og især beliggenheden, den er jo bare alt for lækker.

Hvor er din søn godt nok god til at tegne.

Ha en super dejlig aften.

Mvh Helena

mette sagde ...

Jeg var vist Ikke tilmeldt med en fejl, men nu skulle jeg vist være blevet fast læser:-) tak for en skøn blog elsker at blive inspireret af alle dine kreative sysler:-) Hilsen Mette

Lulufant sagde ...

Hej Susi :)

Ja, hvis han fortsætte med at tegne, tror jeg sagtens at han kan blive rigtig dygtig..
Uhhh.. det lyder også rigtig hyggeligt Susi.. Rigtig god fornøjelse :)

Hej Helena :)

Ja, det er et over skøn hus. og udsigten er simpelhen så lækker. Og tak for de søde ord og min søn ;D))

Hej Mette :) Tusinde tak for de søde ord. Det er bare helt iorden, bare skønt at du har lyst til at læse med hos mig.. Og held og lykke til dig i min give-away..

Knus Tina