torsdag den 26. juli 2012

Jeg har fået en lille...

..... barnevogn. Jeg så denne lige søde vogn på loppemarkedet i Vig. Manden der solgte den havde en del af dem. Barnevognene var nogle han selv havde lavet til bordpynt til en barnedåb. Jeg forelsket mig jo straks i den lille søde barnevogn. Den skulle naturligvis med hjem og have en gang maling, så den ville passe til resten af "familien"  :)
Nu står den og pynter så fint oven på mit skab, sammen med alt det andet Maileg.















Før jeg gik igang med penslen :)


Efter :)




7 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hvor er den bare sød.-)
Du kunne da godt have købt nogen flere og så malet nogen til at sælge:-)

Ha´en dejlig dag

Knus Susi

Lulufant sagde ...

Tak Susi :) Ja, det kunne jeg vel godt havde gjort. Men de andre var ikke nær så flotte i kalechen. De var mindre i det, men det var jo også hjemmelavet så de er jo nok svære at få lavet helt ens.. Jeg købte den for 30 kr. så det var en okey pris må man jo sige..
Og tak i lige måde..
Kan du holde på varmen?? ;D))

Knus Tina

Loppe sagde ...

Super køb til prisen - især når du selv kan *trylle*

Ved du om man kan købe ekstra tøj til kaninerne ??

( du er vel en slags Maileg-ekspert )
*SMIL*

Knus
Loppe

Anette sagde ...

Hej Tina
Hvor er den fin.
Den er da helt perfekt til de små kaniner. Ja mærkeligt nok ejer jeg ikke nogen af de skønne kaniner :-))
Jeg har kun Nougat(vores dværgvædder kanin), men han ville nok ikke være helt tilfreds, hvis jeg puttede ham ned i sådan en fin vogn :-))
Håber du nyder sommeren, nu hvor den er her.
Knus Anette

Maj-Britt Johansen sagde ...

Hej Tina
Super fin lille vogn,men trommerne dem har vel også selv lavet( dumt spørgsmål)......smiler mange hyggelige sommerknus Maj-Britt

Lulufant sagde ...

Hej Loppe :)
Ja, det var slet ikke et så dårligt køb endda ;) Jeg tror helt sikkert at man godt kan købe nyt tøj til kaninerne, tror Møllegården bla. har en masser forskelligt. Men når jeg skrifter tøj på dem syer jeg det enten selv eller køber brugt dukketøj, det er billigere ;)

Hej Anette ;) Åhhh Nougat.. den lyder til at være total nusser ;) Jeg elsker dværgkaniner de er absolut min ynglings.. Det er da også 10 gange bedre med en levende kanin ind en dukke, men jeg tror ikke at vi tør at have det herhjemme, for så æder Fanta bare den og det ville jo være lidt synd :( Håber også at du nyder sommeren :)

Hej Maj-Britt.. Trommerne har jeg dog ikke lavet, dem som du kan se på billedet... Men jeg har faktisk lavet nogle i mindre ud af Fimo-ler ;D)))

Knus fra mig
Tina

angie sagde ...

cooool!!! sie haben großes mal-talent!!! angie