tirsdag den 24. juli 2012

Lopper, lopper lopper....

Bare rolig... nu er det jo ikke af den slags lopper som der hopper rundt og bider så det klør som en besat, men loppemarkeder  ;D))) Dem man bliver dybt afhængig af hvis man først begynder...
I de sidste par uger har vi været lidt rundt i lille skønne danmark. Og hvor der støtte et loppemarkedet til - der skulle jeg hen...... Bare liiiiige kigge lidt og selvfølgelig er der kommet lidt godter med hjem.. Hmmmm... nej ... faktisk en del  :D) Men, hvis man nu ser det man har ledt efter i lang tid, skal man så bare lade det gå ens næse forbi og så leve foruden????
Nej vel!!! Det kan jeg ihvertfald ikke.
Her i den næste uges tid eller måske mere.. vil I komme til at se de skønne "lopper" som har fundet vejen hjem til vores lille rækkehus. Både som de er købt, men bestemt også som forandret.

Det første jeg vil vise Jer er blandt andet denne søde tallerkenrække fra Ib Laursen som er købt sådan i denne lyserøde farve. Fik den ubeskrivelig vildt billigt, så det var jo lige sagen for mig. Zinkkransen er også derfra, den fik jeg 2 af. Det søde lille søde bord samt Maileg kaninerne er også derfra.

Og så STOR tak til alle Jer som har lagt vejen forbi min aller første GIVE-AWAY, jeg er bare så stolt at kunne sige at jeg derved har rundet 196 dejlig læsere. Der mangler blot 4 nye læsere mere, så kan jeg trække en heldig vinder af 1 af mine Greengate malerier. Håber sådan at det vil lykkes, så jeg vil blive så utrolig glad hvis I kan hjælpe mig med at finde BLOT 4 nye læsere mere, så jeg kan glæde een af de mange som har tilmeldt sig min give-away. Og en stor velkommen til de nye læsere der er kommet til i den sidste tid, håber at I vil finde det hyggeligt at kigge forbi min blog en anden gang.



























4 kommentarer:

Loppe sagde ...

Wauw....
Er du vimmer nogle fund
Godt gået!!
Kh
Loppe ... fin overskrift på indlægget i dag ,;))

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hold da op!! Du har da været heldig med alle de skønne sager.

I bliver da snart nødt til at bygge til med alle dine fine sager du finder.

Håber i nyder ferien og den dejlige varme, som der endelig er kommet:-))

Ha´en dejlig aften

Knus Susi

die kreativwerkstatt sagde ...

Dear Tina,
oooh, i love each of your pics!!! I love this gorgeous rosa shelf, i love the picture frame and anyway everything what I can see on your pictures :-)))

greetings from Vienna!
Andrea

Lulufant sagde ...

Hej Loppe :)

Ja overskriften passer jo ganske fint til dit navn også :D))

Hej Susi :)
Jeg har snart heller ikke plads til mere her, kunne godt bruge lidt ekstra plads med alt det man får taget med hjem. Ja, det er skønt med varmen, håber at den er kommet for at blive..

Thank you Andrea :) I love what you are wrote ;)

Ha' en dejlig dag
Knus Tina