torsdag den 29. marts 2012

Elias 3 år

Idag bliver min søn Elias 3 år. Herhjemme vækker vi fødselsdags barnet med sang og flag. Han blev så glad da vi sang, tror at han forstår det meget bedre nu.
Han fik et Cars 2 agentflyver af os og det var altså bare lykken, jeg tror aldrig at han har været så glad før. Det var også en ting som han længe havde ønsket sig.
Idag bliver han fejret i børnehaven, hvor jeg har bagt gulerodskage til børnene på stuen ( Hmm... Lidt sund skal men da være  :D)))) Og i aften kommer så mine forældre og fejre dagen med ham. Og igen imorgen skal han fejres, hans dagplejemoar + børn kommer hjem og holder en lille fødselsdags fest for ham. Og på lørdag er det så for resten af familien, så her bliver der travlt med at bage og pynte op og holde fødselsdag fest i hele weekenden.
Så jeg vil allerede nu ønske Jer alle en rigtig god weekend og til dem af Jer der går på påskeferie... En rigtig god påske til Jer.












8 kommentarer:

Camillaeli sagde ...

Nårh hvor er han sød. Tillykke med ham, og rigtig god fødselsdagsweekend.

Ditte sagde ...

Stort tillykke med ham, hvor ser han glad ud.
Vores mindstemand fyldte tre her midt i marts, tiden må altså godt gå lidt langsommere ind imellem, ikk'?
Hurra hurra hurra....

Louise sagde ...

Stort tillykke med ham, han ser glad og stolt ud.... Allerede 3 år!!
God fødselsdags weekend til jer...

Maj-Britt Johansen sagde ...

Hej Tina
det ser ud som om at det blev en god dag,papiret kunne vel ikke komme hurtigt nok af -Smiler- håber han og jer andre får en dejlig dag og aften tillykke med ham knus Maj-Britt
HIP HIP HURRA

Mette, FjellroMantikk ♥ sagde ...

Gratulerer so mykje med dagen til skjønne guten din!!!!!Herlege bilder♥
Klem frå Mette.

Diana`s sagde ...

hej tina ..tillykke til yngstemanden..
Diana..(jeg er spændt på om der skal en speciel kage til )

Lulufant sagde ...

Tusinde tak for alle de søde fødselsdags hilsner til Elias. Tror bestemt at han havde en fantastisk dag igår. Fik af vide at han kun spiste kage hele dagen. Og da han så kom hjem igen var der nybagte boller og lidt mere kage igen... Tror pokker at Elias ik kunne spise noget aftensmad :) ;D)))
Du har ret Ditte,,, engang imellem ville man ønske at man kunne stoppe tiden bare for et øjeblik. Jeg tror bare at man SKAL huske at nyde sine små børn og de spillopper der nu hører med.. For den tid kommer aldrig igen. He he Maj-Britt... Nej,,, han er nu meget tålmodig på det punkt. Han er ikke så hurtig på fingerne.. Og vi må gerne hjælpe til.. - Moar hjælp mig lige..
Jeg ønsker Jer alle en rigtig god weekend og endnu engang tak for opmærksomheden på Elias års dag. :)
Knus Tina

Nosso Vale Encantado sagde ...

Que garotinho mais lindo. Parabens, seus filhos são lindos.