torsdag den 25. august 2011

Velkommen til alle de nye læsere

Jeg er bare så beæret over, alle de mennesker der har lyst til at lægge vejen forbi min blog og dermed blive fast læsere af Lulufant. Det varmer mit hjerte, og jeg kan med stolthed sige, at jeg nu er oppe over 60 faste læsere.... Wuuu huuu.
Tallet lyder måske ikke af så meget, men jeg er så glad for de læsere jeg har og jeg havde aldrig drømt om, at der ville være så mange der ville have lyst til at læse på min blog.
Så til alle Jer " nyankommende" et stort - VELKOMMEN TIL LULUFANT og til alle Jer andre, tak fordi I altid kommer med opmuntrende og søde kommentarer, jeg elsker det. Det er Jeres kommentarer der gør min blog så levende og hyggelig og jeg glæder mig hver dag til at se, om der nu har været nogle inde og havde lyst til at kigge med. Så TAK !!  :)

 


Knus fra mig
Tina

7 kommentarer:

Camillaeli sagde ...

Tillykke med de mange læsere Tina! Det er velfortjent, for du har dig en rigtig dejlig blog ;o)

Maj-Britt Johansen sagde ...

hyggeligt med mange grene ud i bloggen,din blog er bare suer hyggelig ,men hvordan får man det ur du har på min blog knus Maj-Britt

Maibrit sagde ...

Ja jeg syntes du har en helt vild fantastisk stil:) Nyder altid at se om der er et nyt indslag netop fra dig. Kan du ha´en super dag Kh Maibrit

Anonym sagde ...

Smiler Tina selvfølge vil vi da følge din helt fantastiske blog er der nogen der kommer med ideer så er det da dig og man bliver altid i godt humør når man ligger vejen forbi her.Så det er bestem velfortjent.Stort kram Else

Lulufant sagde ...

Åhhh... hvor er I altså bare søde, det er jo lige før at jeg bliver helt genert :)
Det er mig der takker <3 Jeg er bare glad for der er nogen der finder de ting jeg laver spændene..

Til Maj-Britt

Hvis du ser under uret er det en tekst med : Clock Widgets. Den trykker du på og så skulle du meget gerne komme ind på siden. Der er et utal af forskellige urer. Så det er bare at vælge lige det man syntes bedst om. Du skal gå ind under Blogger designer og tilføje en gadget - vælg HTML- Javescript og indsæt " koden" på det ur du nu vælger og så skulle den være iorden :)
I må alle have en rigtig god dag
Knus Tina

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Hej Søde.....Ja det er det men tror sku ja undskyld jeg er ved at komme i overgangsalderen :-)Puha
vedr trommer du ved du bare kan skrive så skal jeg nok lave nogen ligger jo bare her og skal have tiden til at gå.Vi må lave et blogtræf så du kan lære at hækle.Jeg kommer gerne.Kram Else