mandag den 13. juni 2011

Barnedåbskage

Jeg var en meget stolt fadder til min nevø igår, da han blev døbt i Thomas Kingos Kirken i Odense. I den anledning havde jeg også fået æren af, at lave dåbskagen. Som forældrene gerne ville have at jeg lavede, i skiftevis svampet chokoladekage/ hjemmelavet lagkagebunde og hindbærmousse, overtrukket med vanniliesmørcreme og marcipan. Pynten skulle være en kæmpe butterfly, magen til den dåbsbarnet skulle bære ved dåben. Butterfly'en er lavet af ren marcipan overtrukket med fondant.
Mums den var god  :P)




Vil du se flere af mine farverige kager så klik Her for den store samling af fotos. Klik Her for at se gangsterkagen.



1 kommentar:

Anonym sagde ...

Mums Tina den ser fin ud,og du har bestemt lov til at være stolt.For på denne front er du også super dygtig.Her er det mine 2 store piger der laver alle kagerne lagde et par på blogen igår hvis du ikke har set dem :-)Stort Kram Else