fredag den 13. april 2012

Mini klædeskab



Kan I huske det lille klædeskab, jeg købte sidste år på loppemarkedet ? På det tidspunkt var jeg meget i tvivl om jeg skulle male det eller ej.
Det valg er dog taget, og malet blev det for et par uger siden. Jeg har malet det i den samme pastel lyseblå/grøn farve som jeg malede mit House of Maileg i. Lågerne har jeg spraymalet i cremehvid og derefter limet blomster på fra en cath Kidston serviet med decoupagelim. De samme blomster som jeg også brugte til min Højseng som jeg viste Jer for et par uger siden.
Og vupti et rigtigt sødt skab blev der ud af det og det passer perfekt til mine maileg kaniner og tilbehør.











Før jeg gik igang med mini klædeskabet :)

Efter en omgang maling :)





4 kommentarer:

Sisse sagde ...

Hej Tina, hvor er det blevet et sødt lille skab, dejlige farver

Ha en dejlig weekende

Knus Sisse

Maj-Britt Johansen sagde ...

Hej Tina
Det er blevet rigtigt sødt lige Tina style -smiler- Knus Maj-Britt

Ditte sagde ...

Hvor er det bare super sødt, du forstår da at få "ragelse" til at ligne en million. God weekend ;)

angie sagde ...

smuk og sød som sukker! Jeg elsker deres gode ideer! elsker hilsner fra Tyskland af Angie