tirsdag den 22. marts 2011

Mit elskede lille badeværelse

Jeg har en forestilling om, at det er vigtig for en selv, at man elsker og nyder at være på sit badeværelse.
Vores badeværelse har været meget igennem i de 11 år jeg har boet her, men først nu kan jeg forene mig med det, jeg ligefrem nyder at opholde mig i det...også selvom det er MEGET småt.
Jeg mener,.. men bruger jo alligevel en rum til derude, så hvorfor ik gøre også gøre det til et hjerterum.
Det har jeg gjort og mit badeværelse ser sådan ud :)





5 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lulufant sagde ...

Tak Susi :)
Jeg syntes nu også, at der er en lille bitte smule fransk stil over vores badeværelse, men det kan jeg nu godt leve med.. Jeg ønsker mig dog 2 nye badeforhæng i baby lyseblå el. lyserøde..
Kan bare ikke finde nogle, jeg har kigget flere steder på internettet men desværre uden held.
Overvejer kraftigt at sy nogle selv, så får jeg dem jo præcis som jeg ønsker det..
Det bliver da spændende og super lækkert med et nyt badeværelse. Jeg er sikker på, at du nok skal få lavet det smukt, så det passer til resten af dit flotte hjem..
Knus Tina

Frk Lehmann sagde ...

Hvor er det bare super lækkert og hyggeligt !! Selvom det er småt kan det jo sagtens være helt fantastisk !! :o)
Knus fra Camilla

Anonym sagde ...

Hvor ser det dog hyggeligt og fint ud.Kan rigtig godt lide stilen.Kram Else

Majbritt Jensen sagde ...

Hej

Flot badeværelse, hvor er vasken og skabet fra?

Venligst Majbritt