tirsdag den 5. juni 2012

En Cromo lampe

Var blandt andet 1 af de fine ting, som jeg fik med mig hjem i søndags fra vores lokale loppemarked. Det var slet ikke mig der spottede Cromo lampen, men min rigtig gode blog/loppeveninde Sisse :) der havde øjnene med sig. Da var den blot i rød og rød er slet ikke en farve for mig ( undtagen når det er jul ), så mine øjne var slet ikke rettet imod den skønne lampe. Så tusinde tak Sisse, fordi du så den og fordi du ikke selv ville have den med dig hjem. ( håber at jeg kan finde noget lækkert til dig næste gang :)
Men det ville jeg gerne for 50 kr. Jeg nåede slet ik at prutte om prisen, fordi jeg fik lov til at snuppe den, men syntes nu også at det var en okey pris.
Jeg vidste, at jeg kunne spraymale den med min lyserøde Belton spraydåse :) Og det blev gjort i samme øjeblik jeg trådte ind af døren.

Så nu står den rigtig fint med sit nye lyserøde look :)





Jeg har en Cromo lampe i forvejen i lyserød og jeg syntes næsten ikke at man kan se forskel på de 2

 Sådan så den ud før :)


Og efter...

Der kommer flere loppefund på bloggen i ugens løb, så kik endelig ind igen :D))

I må alle have en dejlig Grundlovsdag og Fars dag :)




5 kommentarer:

Loppe sagde ...

Så fin den blev !

... det ervist en super spraymaling du bruger... den må jeg på jagt efter :)

Hvad siger dine 3 drenge til alt det lyserøde ??

Ha´en dejlig grundlovsdag

Kh
Loppe

Louise sagde ...

Hvor er den fin, dejligt med sådanne gode loppefund..

Jeg selv var til open by night igår aftes og fik mig nogle lækre greengate sager med hjem, kommer på bloggen senere :-)

Dejlig dag til dig også..

Knus Louise

Lulufant sagde ...

Hej Loppe :)
Du kan få den lyserøde spray maling her : http://www.galleriroholt.dk/search.aspx?keyword=belton
Rettelse ::: Mine 4 drenge ( mand incl) :) Elsker det. Andreas på 5 år finder faktisk ting og spotter ting til hjemmet som jeg også gør. Han syntes og siger så tit at jeg skulle blive kunstner og så male og sælge min kunst i disse farver. Og han syntes helt bestemt at jeg skal male vores vægge lyserøde med prikker på :) :) Og Brian min mand, lader mig fuldstændig styrer indretningen da han ikke selv interessere sig for det eller har flær for det. Så han syntes bare at det er dejligt at jeg kan og kan også selv li' vores stil ( og så er han farve også lyseblå.. heldigt for mig ))).. Så herhjemme er det ingen problemer med alt det lyserøde og lyseblå :) Så jeg har det dejligt på det punkt og helt frie hænder.
Tak i lige måde Loppe :)

Hej Louise :)
Det lyder spændende.. By night, hvad er det for noget og hvor er det henne??? Det glæder jeg mig til at se, jeg holder øje med din blok :)

Knus Tina

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hej Tina

Hvor er den blevet fin, den ligner jo den ægte varer.

Det var da helt vildt billigt, de er faktisk oppe i 599 nogen steder på nettet.

Men jeg fandt fornylig en til 199 hos kup1.dk så jeg havde to ens til soveværelset og det syntes jeg var et kup, men da ikke i forhold til dit.

Ha´en dejlig Grundlovsdag:-)

Knus Susi

Solvejfire sagde ...

Endnu et god kup, den ser rigtig fin ud :)
Sig mig får du aldrig for mange ting, så du sælger ud :) hihi
God dag Jeanett