torsdag den 22. september 2011

Nyt sengetøj til dukkevognen

Jeg har syet sengetøj til min dukkevogn, da Elias syntes at, det var synd for kaninen at den skulle fryse. Betrækket er syet af et Greengate viskestykke og noget rødt stof med prikker på fra Stof 2000. Jeg har lavet sengetøjet forskelligt på begge sider, så man kan vælge om man vil se flest blomster eller prikker. Sengetøjet passer helt fint til Maileg stilen og gør sig også godt iblandt mit andet Greengate. En kombination af Maileg og Greengate, bedre bliver det simpelthen ik'.







Hvis du vil se hvordan dukkevognen så ud, inden jeg lagde min kærlige hånd på den,
så tryk HER

Håber at I alle må få en dejlig glad dag



7 kommentarer:

Maj-Britt Johansen sagde ...

nej hvor er den fin ,jeg er sikker påat kaninen ikke kommer til at fryse:)) knus Maj-Britt

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lulufant sagde ...

Tak Maj-Britt og Susi :)
Det glæder jeg mig til at se hvad det er Susi.. Det lyder spændene ihvertfald. Og ja, det er så hygsomt med en lille bytte handel. Man glæder sig som et lille barn til når posen kommer..

Ha' en dejlig dag til Jer

Knus fra mig

Lulufant sagde ...

Hovsa!! Posten skulle der stå... og ik posen :) :) :)

Camillaeli sagde ...

Hvor er det bare fint det sengetøj - et rigtig godt miks. Og selvfølgelig skal kaninen da ikke fryse.

Jeg har tildelt dig en award, og håber at du vil være med i legen.

Rigtig god weekend til dig og dine.

angie sagde ...

Denne quilt er smukt! Jeg elsker Greengate og Maileg! Jeg vil meget gerne sy, når jeg ser disse vidunderlige billeder, må jeg lære det godt! Love, Angie

wunderschön ist diese bettwäsche!!! ich liebe green gate und auch maileg!!! ich würde auch sehr gern nähen, wenn ich diese tollen bilder sehe, muß ich es wohl noch lernen!!! liebe grüße, angie

Solvejfire sagde ...

Hvor er det bare sødt, dit nye sengetøj :) og det er mange af dine andre ting også :)