onsdag den 25. maj 2011

Greengate fjernbetjenings holder

Jeg glemte jo helt i mit sidste oplæg at vise mine opladnings holder til min mobil, da jeg tog den i brug med det samme. Og så gik det lidt stærkt med at få taget billederne da jeg skulle forberede aftensmaden ( moussaka ) det tager jo en rum tid at lave. Nå, men nu er min mobil helt opladet, så nu hænger den her på skuffegrebet, så ved jeg altid hvor den er. Jeg har desværre den tendens at forlægge min mobil rundt om kring.
Men den tid er slut nu. :)
Som et lille ekstra bonus viser jeg også lige min fjernebetjenings holder. Jeg ELSKER den, den er med til at holde styr på alle mine grimme fjernbetjeninger og så ved ungerne også altid hvor de skal lægge dem tilbage. Skønt. Mindre for mig at bekymre mig om, ind at gå at bruge tid på at lede efter dem, da de før ikke havde nogen fast plads.



Ha' en dejlig aften
Knus mig

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Du er meget produktiv og meget opfindsom. Godt gået.

angie sagde ...

deres ideer er stor! Jeg er også en stor fan af Green Gate! Hilsen fra Tyskland

Lulufant sagde ...

Tak Marianne og Stricksonne :)
Jeg elsker at være kreativ og finde på lidt nyt engang imellem. Tror ikke at jeg kunne overleve, hvis jeg ikke måtte bruge mine kreative evner, på den ene eller anden måde. Det får min hverdag til at hænge sammen og det er min egen lille getaway :P)
Dejligt også at have læsere helt fra Tyskland <3 og skønt at I alle er så flinke og bruger tid på at sende mig en kommentar med på vejen. Det sætter jeg stor pris på.
Stort knus fra Tina