torsdag den 5. september 2013

Smukke grønne nuancer

Her er mit elskede vitrineskab som min mand i tidernes morgen fandt til mig, da det var blevet sat til stor skrald. Da han fandt det var det helt gult og ikke så kønt, men det blev hurtigt fikset med lidt hvid maling og en knage i skabet. I alle de år som jeg har haft skabet er indholdet løbende blevet skiftet ud, - elsker jo at bytte lidt rundt på min ting. For tiden er det den lysegrønne farve som pryder skabet. I min ferie fandt jeg nemlig en masse skønne lysegrønne ting, blandt andet den søde kuffert og 4 Greengate´s Abigail arkivkasser, de lyselilla er dog ikke lige sat ind i skabet her. Jeg holder meget af den lysgrønne farve, den kom meget hurtigt ind i vores hus da jeg begyndte at samle på Greengate. Den er sådan en glad farve og selvfølgelig håbets farve også. Herhjemme skaber den farve tryghed, ro og glæde.
Sjovt som man bliver påvirket af farver og hvad de kan gøre ved ens humør.










Follow on Bloglovin

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tina, I love your light and airy pics! Wondeful!

Knus, Birgit

de Feuth sagde ...

ja grøn er en smuk farve ;--) love jeg har også den arkiv kasse igrøn den er så fin. tak for kigget ;-) knus herfra

Sommerhusstil sagde ...

Hold da op en masse fine sager :O)God weekend :O) Klem betina

angie sagde ...

der koffer ist wirklich sehr schön, ich mag die farbe grün, kann man den koffer noch kaufen oder ist er antik? liebe grüße, angie

Blogger sagde ...

There's SHOCKING news in the sports betting industry.

It has been said that every bettor needs to look at this,

Watch this or stop betting on sports...

Sports Cash System - Sports Betting Robot