torsdag den 10. oktober 2013

Portrætter

I sidste onsdags d. 2 okt. blev min mor 60 år. Og hun har i mange år ønsket sig en blyanttegning af mine 3 drenge. Sidst jeg tegnede en tegning af min søn Tobias og mine søsters børn var i 2005. Og der var mine andre 2 drenge jo ikke født endnu, for de kom først til verden i 2006 og 2009. Så i 4 år har min kære Mutti spurgt gang på gang, hvornår der snart kom en ny tegning med alle mine børn. Så nu var det jo en perfekt mulighed for, at hun skulle få sit ønske opfyldt i anledningen af at min mor fyldte 60. Så i 3 dage var jeg så igang med blyanten og hvidt karton.
Men jeg ville gerne overraske min mor endnu mere, så jeg tegnede yderligere en tegning af min storesøster og jeg. Og I kan nok tro at min Mutti blev glad og overrasket, for jeg havde bildt hende ind at det slet ikke var på tale at jeg ville tegne mere, havde jo ikke gjort det siden 2005, så bildte hende ind at den slags kunne jeg ikke mere...  Hø hø hø.. Hun skulle jo ikke bare sådan forvente at de kom de tegninger vel´. For så var der jo ikke så meget ved at få tegningerne i gave..
Nå, men syntes da lige jeg ville vise dem til Jer også, måske er det ikke lige alle som vidste at jeg også tegnede med blyant også. Det var faktisk det jeg startede med i tidernes morgen. Som skrevet før i et gammelt indlæg blev jeg nærmest født med en blyant i hånden, har ihvertfald altid tegnet så langt jeg husker tilbage og derefter har jeg bare lavet flere kreative ting komme til mig hen af vejen. Kan huske den 1. rigtige portræt tegning jeg lavede var da jeg var lige knap 13 år,  kan huske hvor sjovt jeg syntes det var.
Billederne af portrætterne er desværre ikke i det bedste lys, da de blev taget med et mobilkamera hjemme hos mine forældre- for det er jo dem som har dem nu.



Tobias 9


Elias 4


Andreas 6





Min storesøster


Mig



Follow on Bloglovin

12 kommentarer:

Boldreels kreative hjørne sagde ...

Smukke tegninger... :o) Super personlig gave

Carli sagde ...

Hvor er de fantatiske og sikke en god og personlig gave!

Strøtanker sagde ...

Meget meget flotte tegninger. Hvis du tager imod bestillinger, slår jeg gerne til :)

Anette sagde ...

Hvor er du dygtig Tina :-)
Rigtig god dag til dig fra mig

Nancy sagde ...

Very talented! Beautiful sketches!!

10na sagde ...

Kan godt forstå din mutti blev glad, det er jo fantastiske tegninger. Hvor er du bare en hamrende dygtig multikunstner. God weekend. Kh 10na

Gårdejerinden sagde ...

Hvor er du bare god! En rigtig god ide og de er virkelig fine..

Unknown sagde ...

Liebe Tina,
du hast ein großes Talent!!!!!
Wundervolle Zeichnungen!!!!
Ich bin begeistert und ihr seid alle so hübsch!!
Liebe Grüße,
Tini

Unknown sagde ...

Hej Tina!
Hold nu op. Hvor er du dygtig, helt fantastisk talent!
Din mor må være stolt af portrætterne.
Fedt at kunne tegne så godt <3
Knus
Heidi

Guldloks moster sagde ...

Whauuu hvor er de flotte - og hvor hyggeligt at du kunne overraske din mor med sådan en fin gave.

Knus fra Lotte

Lulufant sagde ...

Tusinde tusinde tak for alle Jeres overvældende søde kommentarer, jeg er bare så drøn stolt over de flotte ord I giver med med på vejen. Jeg vil så gerne kunne skrive en kommentar under hver enkelt af Jer. Er der nogle som ved hvordan man kan sætte bloggen op til det, så der kan komme - svar, til hver enkelt ?? Mange store knus fra mig

Chuyên trang đi Mỹ sagde ...

Công viên Franklin và trường đua F1 Boston
Khám phá ngôi nhà như sắp đổ USA
Vé máy bay đi Mỹ hạng thương gia
Vé máy bay đi Mỹ - Đặt vé giá tốt
Hòa mình vào thiên nhiên trên chiếc xe đạp tại Lincoln - Nebraska
Yoga Hoa Kỳ, du lịch khám phá có một không hai
Top 2 thị trấn ma nổi tiếng Alaska
Sửng sốt với ngôi nhà như sắp đổ USA
Vé máy bay đi Mỹ khứ hồi United Airlines Vietnam
Du lịch ngoài trời với gia đình ở San Diego Mỹ