fredag den 15. februar 2013

Fødselsdag

Jeg kan jo nok ik løbe fra det, jeg fyldte nemlig år i onsdags, helt præcis 35!!! Dagen startede kl. 7 om morgenen med fødselsdagssang og flagenede flag sunget af min mand og mine 3 drenge.. Derefter var det bare om at komme op, for mine forældre ville komme k. 8.30 til morgenmad/brunch. Så jeg skulle ud til kødgryderne for at lave stegt bacon, kålpølser og røræg. Vi fik morgenboller til, blødkogte æg, skinke, rullepølse, peberpølse, ost, brie, yoghurt med musli' og fastelavnsboller, te, kaffe, kakaomælk, 2 forskellige juice..  Og så kunne der faktisk ik stå mere på bordet**
Dagen bød ellers på dejlige gaver og tegninger fra mine børn, husbond og forældre, mormoren, søster og svoger,... kælketure med tilhørende frisk luft og masser af sne :D og senere hjemmelavet pizza og hvad der så hører til der.. Og et skønt fødselsdagkort kom postbudet også med til mig.
Alt i alt en dejlig dag. Og igår kom min dejlige veninde på besøg hos mig, hvor vi også hyggede os og jeg fik flotte gaver og tilhørende kort.
I morgen lørdag kommer så resten af familien, vi bliver dog ik så mange, da mange ligger nede med influenza eller andet.. Men lidt har jo også sin ret, så en lille hyggelig forsamling på 12 mennesker alt i alt..
Jeg vil da lige vise Jer lidt billeder fra morgenbordet og hvad jeg har fået i fødselsdags gave indtil videre.. Der kommer måske en gave mere imorgen, men den kan jeg jo ligesom ik vise..
Jeg fik alt hvad jeg ønskede og drømte mig om og så meget mere til...

Jeg vil dermed også lige sige tusinde tak for fødselsdag hilsnerne i mit tidligere indlæg, de varmede meget** Og et hjertelig velkommen til de nye læsere som et kommet til i den sidste tid..

** Det overdådige gave bord **






























4 kommentarer:

Loppe sagde ...

Wiiiiiih en masse skønne ting du har fået...
Tillykke endnu en gang...

Hyglit at se at mit bamsekort oss er med på billederne...

God fest i morgen
Og god weekend

Knuuuuus
Loppe

Unknown sagde ...

Le tue immagini sono sempre meravigliose!
Bellalullo

Anette sagde ...

Så flotte ting du har fået. 2 sukkerskåle så har du en til sukker og en til marmelade :-) Endnu engang tillykke til dig

Villblomsten sagde ...

Gratulerer med overstått :-)
så mye flott :-)