torsdag den 17. januar 2013

Blomstermalet kande

Det er efterhånden et godt stykke tid siden, at jeg malede denne søde lyseblå kande, som jeg har købt på loppen for flere år tilbage. Jeg har simpelthen bare glemt at vise Jer den, men nu skulle det altså være...
Blomstermotivet på kanden er fra Greengate - serien Karla White. Den er og bliver nu min helt store favorit. Men de nye serier fra i år presser sig nu også godt på  :)
Jeg elsker tulipaner og alle de skønne farver som man kan få dem i, de giver et forårs pift og et lille strejf af solskin bliver lukket ind i hjemmet.

***Ha' en fortsat god torsdag alle sammen og en dejlig weekend når I når til det engang imorgen***

































4 kommentarer:

MilleVanille.blogspot.com sagde ...

rigtig smukt lavet, og flot header du har fået lavet på bloggen, den oser godt nok af forår..

tak for igår...

klem fra Tine

Anonym sagde ...

Wow så flink du er :) hva jobber du med ? Er du malerinne ? Nydelig blogg :)

Guldloks moster sagde ...

Så smukt :-)

Knus fra Lotte

Anne O sagde ...

Du er simpelthen bare så sej til at male - er også vild med dit nyeste billede Lovebirds - bare så flot og forårsagtigt. Há en dejlig søndag. Knus Anne