fredag den 8. juni 2012

Loppefund

Jeg vil lige vise jer de seneste loppefund fra de sidste søndage, som jeg stadig mangler at vise.
I søndags var det en rigtig god loppedag og jeg fik rigtig mange ting med mig hjem, blandt andet denne Cromo lampe og dette børne komfur som allerede er blevet sat istand.
Her er lidt billeder af af de sidste kup, som jeg fik med mig hjem.

Denne søde Maileg skrivepult

Maileg fold-ud seng

2 stk Maileg kaniner

Samt denne her Maileg fætter kanin her




Maileg fold-ud sengen, skrivepulten og de 3 små kaniner alt sammen for 60 kr. :)

Dette tørrestativ skal males så det kommer til at passe med komfuret og mit hjemmelavet strygejern og bræt :)  Viser det på et andet tidspunkt, når det er færdiglavet :) 


Den skønne lyserøde træ opsats med kager, mælkeflasken, tørrestativet samt komfuret, fik jeg samlet til 100 kr.


Jeg er helt vild med dette dørslag til 25 kr., Den er bare så flot i den baby lyseblå farve.
Den var møgbeskidt da jeg købte den, men ikke noget en omgang sæbe og knofedt ikke kunne klare..

Denne store trådkurv har jeg vist før, da var den bare halv rusten og cremefarvet.
Den fik lige en omgang med en lyserød Belton spraymaling og så blev den som ny.



5 stk skønne Greengate Claire Multi krus med hank for 25 kr. ialt :)

Og til sidst dette super søde Greengate ur af lidt ældre dato til blot 5 kr.

Glæder mig til at se, hvad der byder sig på søndag på loppemarkedet.
Det er den rene guldgruppe, hvis man har øjnene med sig.

I må alle have en rigtig dejlig weekend..
Skal I lave noget spændende??





7 kommentarer:

Louise sagde ...

Hold da fast hvor har du været heldig...
Rigtig fine ting du har fået dig :-)

Knus Louise

Camillaeli sagde ...

Sikke en høst!!

Unknown sagde ...

Hej Tina,
wunderschöne Schätze!!!!!!
Freu mich für dich :O)
Knus,
Tini♥

Carli sagde ...

Altså Tina
Du er da simpelthen bare så heldig - syndes jeg går i genbrug og loppemarkeder og finder aldrig noget!

Loppe sagde ...

Om jeg fatter hvordan du bærer dig ad...

Men super ting OG PRISER

God jagt !

Kh
Loppe

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hej Tina

Du da bare for vild!!!
Hold da op nogen fine ting og til små penge:-)

Tillykke med det hel, det er så flotte sager.

God Weekend til jer!

Knus Susi

angie sagde ...

sooo schöne teile!!! hier auf den flohmärkten finde ich nichts dergleichen!!! alles liebe, angie