lørdag den 11. februar 2012

Fornyelse.....

Jeg har byttet op og ned på min blog. Hensigten var, at jeg ville gøre den mere overskuelig, jeg ved ikke lige om det er lykkes eller ej. Jeg skal lige selv vende mig til det nye udseene. Men nu lader jeg ihvertfald den står sådan her i en uge, før jeg tager en endelig beslutning, om den skal forblive sådan eller om jeg skal vende tilbage til den gamle skabelon. Alle mine billeder, samt link for at se mere af hjemmet, er nu til at finde i højre side, samt alle mine Greengate projekter, dem kan I også finde mere samlet i højre side. Håber at det virker mere overskueligt sådan. Jeg tror, at jeg bare er inde i en fase hvor at alt skal prøves og "nye ting skal på bordet". Fornyelse kan man vel kalde det. Så det prøver jeg så :)
Her venter jeg spændt til på mandag, der fylder jeg nemlig år. Så skal der under alle omstændigheder rettes lidt på bloggen under min profil, nemlig min alder pyhaaa.. nu skal der snart stå 34.

Jeg er helt vild med de gamle mailbox som de har i USA, de er bare så fine. Så igår var jeg lige i det kreative hjørne og så prøvede jeg at lave min egen papirmodel bare for sjov. Det ville nu være fedt hvis man kunne få sådan en med prikker. Måske jeg kunne udvikle den til en mere effektiv model af slagsen på et tidspunkt. Jeg ville da gerne have sådan en pink mailbox med prikker ude i forhaven.









4 kommentarer:

Sisse sagde ...

Hvor ser den fin ud den postkasse,
jeg synes blogen ser godt ud sådan

ha en god lørdag

Sisse

Indretning og ideer i sommerhusstil sagde ...

Hej søde Tina....Det ser godt ud det nye du har lavet med blogen.Den postkasse er da for sej som du kan første mand til at bestille 1 til kolonihaven hvis du kommer igang med at lave dem :-)Stort knus og forsat rigtig dejlig weekend til jer herfra

Unknown sagde ...

Wow this is beautiful post!!!Michaela

Lulufant sagde ...

Tusinde tak Sisse.. Tror også at jeg også bedst kan lide den sådan.. :)

Tak Else :) Ja, det ville sikkert se kønt ud i kolonihaven..

Thanks Michaela ;D))

Knus fra mig